Saturday, 24 March 2012

PILU NYAAA HATI

Assalamualaikum .. Selamat Petang ..
Selamat menunaikan Solat Fardhu Maghrib bagi yang sama dgn kawasan saya sekarang.. 

Hal manis itu apabila dua insan saling meRINDU , namun TIDAK BERKOMUNIKASI , tetapi kedua-duanya saling mendoakan di dalam sujudnya masing-masing... 

itu la yang aku alami sekarang ! RINDU
siapa yang tak rindu kan , bila dah berjauhan..
walaupun dya selalu memberitahu "jauh dimata dekat dihati" 
tapi tetap jugak merindu tau ! :) 

Untunglaaaa dyaaa sebab ada orang rindu...
ada kerr orang yang rindu kat sayaa?? 
ermmm ! harap-harap aderr laa! hehe

Orang cakap , " Bila hati kita mengharap , harapan itu akan mengetuk hati kita " ..
Betul kerrr???
(angkat bahu tanda "tak tahu" ) 

Mid-sem break ni macam tiada makna bagi aku..
orang lain dah cuti hari khamis..
aku / kami , ahad last klas.. isnin baru cuti..
padat tol masa... 
pergi awal pagi , balik lewat malam.. 
badan ni rasa macam nak patah jaa tau..

satu minggu cuti ni , macam sebulan ja aku rasa..
sangat merindukan nyaa..
semoga baik-baik saja disanaaa...
1 hari , 1 baldi airmata mencurah..
kalau seminggu ?? boleh jadi kolam renang kot..hehe

*tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang mati .. :)

p/s : HAPPY HOLIDAY kpd kawan-kawan seperjuangan.. semoga selamat sampai ke destinasi .. "biar lambat asal selamat".. 
Korang tu , cuti tu , jangan pura-pura lupa assignment yang kena hantar pas cuti nih... :) 
*ongkedekkedek!* 

5 comments:

Lang Radzlan said...

tempiaskan rindu kamu padanya dalam setiap doa kudusmu :)

Nana said...

jauh dimata dekat dihati..hee

Amirah Raduan said...

Lang Radzlan: yup.. :) Amin...

Nana:jauh dimata dekat dihati.. tapi,tetap jugak rasa jauh..hehehe thankss!

SuparMan SuaRez said...

Rindu Kamu Jugak :)
<3 u too ^_^

AgusSetya said...

RIndu serindu2nya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...