Wednesday, 30 May 2012

Mr.Keroppi yang Handsome!

Assalamualaikum... Hello everybodyyy!


Ni laaa kawan aku malam ni... ^_____^  Teman aku dikala sunyi... 
Memang teramattttt lah sunyi sekarang..
Sebab telefon bimbit ku TER-tinggal di Sabah.. Now , @ Miri ... 
Flight terlampau awal pagi tadi.. :(
Dalam fikiran tadi , " mahu patah balik ambil handphone ataupun kena tinggal flight " ... Ermmmm last-last merelakan handphone tinggal..
Seksa sangat-sangat-sangat ketiadaan handphone ni... :( 
Nasib baik ada Mr.Keroppi's aku niee..
walaupun ada lagi Keroppian's tertinggal d Sabah...Syukur laa ada Mr.Keroppi's ni..:((

Ong Kedek-Kedek !
Salam Keropian's !
Good Night Dear.... :)







#sorry , tak jelas font dyaa... tak reti nak buat.. 1st time update blog guna tab... Minta Maaf atas kesulitan tersebut (formal jugak ayat aku ni... hihihihi) Akan ku tingkatkan prestasi..hehehee

8 comments:

Eza Boom Boom :) said...

beli handphone back up dulu dear.. haha. beli simcard sekali la jua tu ah.. kesian kau. relakan sja tia... :)

SuparMan SuaRez said...

Aiseh ca dorang Update blog guna tab..Huhuu :P

irfan said...

katak yg lucu.. orangnya pun cantik. mari jalan2 k kampusku di indonesia.. :)

Yumida said...

ensemnye encik keroppi...olwes hijau...tp sgt kiut...hp tertinggal coz nk soh kasi manja dgn encik keroppi tu
follower ke 180

Aida Omar said...

nasib ada keroppi dan tab boleh juga pengubat kesepian.. hehe.. tapi kalau nak msg memang tak dapat la gamaknya. :)

Syazny said...

suker dgn katak....sbnrnya sblm ni ada blod tapi blog teremove..tue yg buat blog baru...huhuhu. nak buat blog mcm dulu2 penuh dgn hija & katak....

Syazny said...

suker dgn katak....sbnrnya sblm ni ada blod tapi blog teremove..tue yg buat blog baru...huhuhu. nak buat blog mcm dulu2 penuh dgn hija & katak....

Syazny said...

suker dgn katak....sbnrnya sblm ni ada blod tapi blog teremove..tue yg buat blog baru...huhuhu. nak buat blog mcm dulu2 penuh dgn hija & katak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...